JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ REKLAMACE?
Připravili jsme pro Vás návod, jak postupovat v případě, že chcete
reklamovat výrobek zakoupený na www.bytostyl.cz.
Vaši reklamaci vyřídíme
v nejkratší možné době, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů (od
doručení reklamace), jak nám ukládá zákon.
• Vždy je nutné výrobek doručit na naši adresu za účelem posouzení
či odstranění vady.
• Výrobek důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě.
• Pro rychlou identifikaci doporučujeme přidat k výrobku kopii
prodejního dokladu (faktura) a vyplněný reklamační formulář.
• uplatnění reklamace musí obsahovat jednak oznámení vady (její popis) a
jednak vámi požadovaný způsob vyřízení reklamace.
• Výrobek následně zašlete na adresu: Ostrá 225, 289 22 Ostrá
Reklamační formulář si můžete stáhnout zde
check_circle
check_circle